gravidvegan.blogg.se

gravid vegan med ångest.

jaha igen

Publicerad 2014-09-02 02:01:11 i Allmänt,

så ringde barnmorskan för att trots
allt boka in ytterligare ett möte.
 
"okej"
 
här försöker jag ladda osv med att
det var sista mötet. men det får gå.
 
förutom spännande grejer som att
telefonen är lurig och vägrar skicka/
ta emot sms och stänger av sig vid 20%,
som att esther numer huserar hos 
mamma och pappa för ett par veckor framöver, 
som att jag har konstig aptit, så går saker
otroligt otroligt långsamt framåt, och känns
så ofattbart tunga.
 
liksom, allt är jobbigt. 
 
som att förklara saker i ord.
men här är rödbetor vi odlat:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag heter sabina och är tjugofyra år. flydde göteborg för att mellanlanda i min hemstad karlskoga. blev gravid, och funderar på var lilla familjen ska slå rot när mellanlandningen är över. jag är vegan och har diagnoser som mest innebär vrålångest och brist på vardag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela