gravidvegan.blogg.se

gravid vegan med ångest.

allt är för mycket

Publicerad 2014-09-05 03:16:01 i Allmänt,

har orimlig ångest över en dubbelbokning jag inte ens gjort själv nästa vecka(det skulle lika gärna kunnat vara jag som gjorde den).
 
bebisen i magen rör sig och jag är evigt tacksam varje gång. sedan blir jag lite trött på det och vill bara sova.
 
sova gör jag för övrigt inte alls på natten längre. från att ha haft några kämpande timmars sömn under de mörkaste timmarna, infaller den nu någonstans vid morgonens mest desperata. 
 
och jag jag är osäker. 
 
osäker, men mest av allt trött. på det känslomässiga tunga. på ansvaret jag fått och som jag tagit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag heter sabina och är tjugofyra år. flydde göteborg för att mellanlanda i min hemstad karlskoga. blev gravid, och funderar på var lilla familjen ska slå rot när mellanlandningen är över. jag är vegan och har diagnoser som mest innebär vrålångest och brist på vardag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela